نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب های اجتماعی تجربه زیسته مدیران زن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دختران مدارس متوسطه شیراز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 111-137]
  • آموزه های ایرانی چارچوبی برای سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران بر اساس آموزه های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

ا

  • ابتدایی مدل پیشگیری از اعتیاد سایبری در دانش آموزان ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 156-168]
  • اثربخشی سازمانی بررسی تاثیر ظرفیت یادگیری سازمانی بر اثربخشی و خلاقیت سازمانی معلمان و مدیران مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 98-110]
  • ادراک ادراک معلمان از چگونگی انعکاس برنامه درسی دوره ابتدایی از پدیده چند فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-51]
  • ادراک ادراک دانشجو معلمان از اهداف و وظایف شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-41]
  • ارائه و ساخت نقشه مفهومی تاثیر نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی در درس تفکر و سواد رسانه ای(روش آمیخته) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 52-89]
  • ارتباط مؤثر چگونه توانستم مهارت ارتباط مؤثر را در دانش‌آموزان بهبود دهم؟ [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 138-155]
  • اساتید زن ادراک اساتید زن از حضور در موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مرکز بوشهر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-36]
  • استرس بررسی و مقایسه جهت گیری هدف، راهبردهای مقابله ای و منابع استرس در دانش آموزان دارای اختلال توجه و عادی شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 42-66]
  • اعتیاد سایبری مدل پیشگیری از اعتیاد سایبری در دانش آموزان ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 156-168]
  • انسجام خانواده رابطه بین هرزه نگاری اینترنتی با عملکرد جنسی و انسجام خانواده در زوجین تحصیل کرده دانشگاه بندرعباس [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 67-82]
  • اهداف ادراک دانشجو معلمان از اهداف و وظایف شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-41]

ب

  • بوشهر طراحی مدل هوش معنوی مدیران مدارس در استان بو شهر [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 83-97]

پ

  • پدیده چند فرهنگی ادراک معلمان از چگونگی انعکاس برنامه درسی دوره ابتدایی از پدیده چند فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-51]
  • پیشرفت تحصیلی تاثیر نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی در درس تفکر و سواد رسانه ای(روش آمیخته) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 52-89]

ت

  • تجربه زیسته تجربه زیسته مدیران زن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دختران مدارس متوسطه شیراز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 111-137]

ج

  • جهت گیری هدف بررسی و مقایسه جهت گیری هدف، راهبردهای مقابله ای و منابع استرس در دانش آموزان دارای اختلال توجه و عادی شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 42-66]

خ

  • خلاقیت سازمانی بررسی تاثیر ظرفیت یادگیری سازمانی بر اثربخشی و خلاقیت سازمانی معلمان و مدیران مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 98-110]
  • خودآگاهی چگونه توانستم مهارت ارتباط مؤثر را در دانش‌آموزان بهبود دهم؟ [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 138-155]
  • خودکارآمدی پیش بینی شادکامی دانش آموزان بر اساس باورهای فراشناختی و خودکارامدی آنان در مقطع متوسطه اول و دوم فراشبند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 113-123]

د

  • دانش آموزان مدل پیشگیری از اعتیاد سایبری در دانش آموزان ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 156-168]
  • دانشجو معلم ادراک دانشجو معلمان از اهداف و وظایف شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-41]
  • دانشگاه فرهنگیان ادراک دانشجو معلمان از اهداف و وظایف شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-41]

ر

  • راهبردهای مقابله ای بررسی و مقایسه جهت گیری هدف، راهبردهای مقابله ای و منابع استرس در دانش آموزان دارای اختلال توجه و عادی شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 42-66]
  • رفتار های پر خطر تجربه زیسته مدیران زن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دختران مدارس متوسطه شیراز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 111-137]

ش

  • شایسته سالاری حرفه ای مدیران چارچوبی برای سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران بر اساس آموزه های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • شوراهای صنفی ادراک دانشجو معلمان از اهداف و وظایف شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-41]

ظ

  • ظرفیت یادگیری سازمانی بررسی تاثیر ظرفیت یادگیری سازمانی بر اثربخشی و خلاقیت سازمانی معلمان و مدیران مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 98-110]

ع

  • عملکرد جنسی رابطه بین هرزه نگاری اینترنتی با عملکرد جنسی و انسجام خانواده در زوجین تحصیل کرده دانشگاه بندرعباس [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 67-82]

ف

  • فراشناخت پیش بینی شادکامی دانش آموزان بر اساس باورهای فراشناختی و خودکارامدی آنان در مقطع متوسطه اول و دوم فراشبند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 113-123]

ک

  • کلید واژه ها: اختلال توجه بررسی و مقایسه جهت گیری هدف، راهبردهای مقابله ای و منابع استرس در دانش آموزان دارای اختلال توجه و عادی شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 42-66]

م

  • محیط تک جنسیتی ادراک اساتید زن از حضور در موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مرکز بوشهر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-36]
  • مدل طراحی مدل هوش معنوی مدیران مدارس در استان بو شهر [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 83-97]
  • مدل مدل پیشگیری از اعتیاد سایبری در دانش آموزان ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 156-168]
  • مدیران متوسطه تجربه زیسته مدیران زن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دختران مدارس متوسطه شیراز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 111-137]
  • مدیران مدارس طراحی مدل هوش معنوی مدیران مدارس در استان بو شهر [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 83-97]
  • مدیریت سبز طراحی چارچوب مفهومی برای مدیریت مدرسه محور سبز [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 90-112]
  • مدیریت منابع انسانی.  چارچوبی برای سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران بر اساس آموزه های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • مسائل زیست محیطی طراحی چارچوب مفهومی برای مدیریت مدرسه محور سبز [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 90-112]
  • معلمان ادراک معلمان از چگونگی انعکاس برنامه درسی دوره ابتدایی از پدیده چند فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-51]
  • مهارت های زندگی چگونه توانستم مهارت ارتباط مؤثر را در دانش‌آموزان بهبود دهم؟ [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 138-155]
  • موسسه آموزشی کشتیرانی ادراک اساتید زن از حضور در موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مرکز بوشهر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-36]

ن

  • نقشه مفهومی تاثیر نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی در درس تفکر و سواد رسانه ای(روش آمیخته) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 52-89]

و

  • واژه های کلیدی:شادکامی پیش بینی شادکامی دانش آموزان بر اساس باورهای فراشناختی و خودکارامدی آنان در مقطع متوسطه اول و دوم فراشبند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 113-123]
  • واژه‌های کلیدی: مدرسه محوری طراحی چارچوب مفهومی برای مدیریت مدرسه محور سبز [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 90-112]

ه

  • هرزه نگاری اینترنتی رابطه بین هرزه نگاری اینترنتی با عملکرد جنسی و انسجام خانواده در زوجین تحصیل کرده دانشگاه بندرعباس [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 67-82]
  • همدلی چگونه توانستم مهارت ارتباط مؤثر را در دانش‌آموزان بهبود دهم؟ [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 138-155]
  • هوش معنوی طراحی مدل هوش معنوی مدیران مدارس در استان بو شهر [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 83-97]